JUS111 - emnerapport 2005 høst

Faglærers vurdering av gjennomføring

Praktisk gjennomføring

Ingen merknader.

Strykprosent og frafall

F=5 kandidatar (1,2% av 430 kandidatar)

Karakterfordeling

A=47 (11,1%)
B=109 (25,6%)
C=143 (33,6%)
D=100 (23,5%)
E=26 (6,1%)

Studieinformasjon og dokumentasjon

Ingen merknader. 

Tilgang til relevant litteratur

God.

Faglærers vurdering av rammevilkårene

Lokaler og undervisningsutstyr

Ingen merknader.

Andre forhold

Ingen merknader.

Faglærers kommentar til student-evalueringen(e)

Metode - gjennomføring

Referansegruppemøter 2 gongar i løpet av kursperioden.
Svakt oppmøte på første møtet på grunn av informasjonssvikt.

Oppsummering av innspill

* Studentane opplever å ha større læringsutbytte av individuelle oppgåver enn av gruppeoppgåver.
* Overlapping med undervisninga i Ex.phil. blir opplevd som problematisk. Studentane får ikkje full konsentrasjon om forvaltningsretten i denne perioden.
*Elles inga klar line i innspela. Studentane har ulike preferansar for kva som er eit hensiktsmessig kursopplegg.

Ev. underveistiltak

Ingen spesifikke.

Faglærers samlede vurdering,
inkl. forslag til forbedringstiltak

*Kurset ser ut til å fungere brukbart innanfor dei gitte rammer. *Negativ kritikk frå studentane har vesentleg vore retta mot forhold som den einskilde kursansvarlege ikkje er herre over, jf. ovanfor. 
*LSW sine tal viser at vi no nærmar oss at halvparten (47,3%) har svært godt eller godt læringsutbytte av storgruppeundervisninga. Dette er akseptabelt. Men framleis det ei utfordring å finne den ideelle miksen mellom nye oppgåver/problemstillingar og det å ta opp spørsmål knytt til arbeidsgruppeoppgåvene. Studentane har ulike behov i denne relasjon. 
* Vi fekk også inn ein del klager på kommenteringa av obligatorisk kursoppgåve. Ein sensor fekk oppgåver i retur med oppmoding om utfyllande kommentarar. Sjølv om det på førehand vart signalisert klart til sensorane at kommentarane skulle vere såvel instruktive som leselege, må dette visst gjentakast med fornya kraft til neste år.