MOL201 - emnerapport 2009 vår

Faglærers vurdering av gjennomføring

Praktisk gjennomføring

Undervisninga var bygd opp av førelesingar og kollokvier. Kollokvieleiarane var  masterstudentar og PhD-kandidatar. Vurderingsform ein avsluttande eksamen (100%). Avsluttande eksamen var oppbygd av tradisjonelle oppgåver med skriftleg svar. 

Strykprosent og frafall

Kandidater		Totalt 		K/M
Meldt:			50		41/9
Møtt:			37		32/5
Stryk%:		         16 %		5/1
Studiepoengproduksjon: 310

Karakterfordeling

A: 8,1%   B: 24,3%   C: 18,9%    D: 18,9%    E: 13,5%
Snitt: C

Studieinformasjon og dokumentasjon



Tilgang til relevant litteratur



Faglærers vurdering av rammevilkårene

Lokaler og undervisningsutstyr



Andre forhold



Faglærers kommentar til student-evalueringen(e)

Metode - gjennomføring

Det kom inn svar frå 14 av 50 meldte studentar. Dette utgjer 28 % av dei oppmeldte studentane, eller 37,8 % av dei oppmøtte studentane. Svarprosenten er på same nivå som i dei fleste andre spørjeundersøkingar.

Oppsummering av innspill

Studentene som svarte på spørreundersøkelsen var hovudsakleg bachelorstudentar samt eit par studentar på masterstudium og årstudium. Studentane fordelte seg i to like grupper som enten meinte arbeidsmengda var passeleg eller litt for stor. Majoriteten av studentane savna ikkje noko forkunnskapar til emnet. Den heilheitlege vurderinga er bra (42,8%), middels (50%) og dårleg (7%).
Ein god del (57%) av studentane som svarte syntes forelesingane var nyttige, medan dei resterande syntes forelesingane ga lite utbytte eller var unyttige. Når det gjeld kollokviene deltok 64,3 prosent av studentane som svarte, og dei aller fleste syntes kollokviene var nyttige. Kollokvieleiaren får gode tilbakemeldingar på å vere flinkt til å lære frå seg. Dei som ikkje deltok på kollokviene prioriterte andre emne.
I følge 86 prosent av dei som svarte samsvarte målet og innhaldet i emnet med dei forventningane dei hadde på førehand. Pensumet karakteriserast som passeleg (33,3%), litt for stort (50%) og altfor stort (14,2%). Studentane kommenterar at det er mange detaljar i emnet som gjer det tungt å lære, men det er eit interessant emne. Det er ønska at det enten blir fleire forelesingar eller mindre informasjon per forelesing for å unngå at ein må hoppe over enkelte forelesingsslides. Dei tilgjengelege forelesningsnotatane vert rekna som nyttige av majoriteten av studentane som svarte. 
Emnet fungerte middels eller bra saman med andre emne i følge 36% og 50% av studentane. Den heilheitlege vurderinga av emnet er bra eller middels av majoriteten av studentane.

Ev. underveistiltak



Faglærers samlede vurdering,
inkl. forslag til forbedringstiltak