GEOF310 - emnerapport 2008 høst

Faglærers vurdering av gjennomføring

Praktisk gjennomføring

SAMMENDRAG AV STUDENTEVALUERINGER AV EMNET GEOF310 VED GEOFYSISK INSTITUTT H08

(Undervisningen er todelt med to forelesere. Denne evalueringen tar kún for seg den halvdel av emnet som omhandler oseanografi) 

12 evalueringsskjema blei levert inn. Alle studentane er heiltidsstudentar. Av desse 12, tek 1 sikte på mastergrad i klima, 6 i meteorologi og 2 i oseanografi, medan 3 studentar ikkje har svart. 

8 av studentane svarar at dei har alle kursa som emnet byggjer på, mens 4 ikkje har svart på dette spørsmålet.

Der studentane har kryssa av har kvar kategori fått eit nummer; 
"Heilt einig" = 4, "Ganske einig" = 3, "Mindre einig" = 2 og "Ikkje einig" = 1. Kvar kategori har så fått ein poengsum, og gjennomsnittet er også rekna ut.



A. FORELESNINGANE

1.	Eg (studenten) har følgt forelesningane: 
 - 44 poeng 
 - gjennomsnitt 3,67 (Bra!)
2.	Eg (studenten) har som regel lest stoffet før forelesninga:
 - 24 poeng
 - gjennomsnitt 2
3.	Forelesningane utfyller det som står i boka og gjer det lettare å lese:
 - 43 poeng
 - gjennomsnitt 3,58 (Bra!)
4.	Emne som ikkje står i pensumlista eller som ikkje verkar sentrale i læreboka, har ein sentral plass i forelesningane:
 - 21 poeng 
 - gjennomsnitt 1,75 

Kommentarar frå studentane:

”Bra at PowerPoint ble brukt (i stor grad) i oseanografidelen. Spennende forelesninger.”

”Very good and interesting lectures.”

“Good lectures! Keep on!”

”Gode forelesninger. Flott at vi får tilgang til PowerPoint-slides.”

”Gode forelesninger, men eg hadde satt pris på litt meir utfyllande tavlebruk (Meir samanhengande, mindre stikkord).”




B. FORELESAREN

1.	Forelesar verkar godt førebudd:
 - 46 poeng
 - gjennomsnitt 3,83 (Veldig bra!)
2.	Forelesar har uleseleg handskrift:
 - 17 poeng
 - gjennomsnitt 1,42 (Bra!)
3.	Forelesar har rotete/uoversiktleg tavlebruk:
 - 28 poeng
 - gjennomsnitt 2,33
4.	Transparentane er gode og illustrerande:
 - 43 poeng
 - gjennomsnitt 3,58 (Bra!)
5.	Forelesar forklarar transparentane for dårleg:
 - 16 poeng
 - gjennomsnitt 1,33 (Veldig bra!)
6.	Forelesar snakkar for lågt:
 - 13 poeng
 - gjennomsnitt 1,08 (Veldig bra!)
7.	Forelesar er hjelpsam og tek seg tid til å svare på spørsmål:
 - 46 poeng
 - gjennomsnitt 3,83 (Bra!)
8.	Studentane bør trekkast meir aktivt med i forelesningane:
 - 31 poeng
 - gjennomsnitt 2,58
9.	Forelesar overheld dei oppsette tidene for forelesningane:
 - 43 poeng
 - gjennomsnitt 3,58 (Bra!)

Kommentarar frå studentane:

”God tavlebruk, gode forelesninger som engasjerer studentene! Foreleseren tar seg tid til å forklare ting enklest mulig. Bruk av tavlen gjør emnet forståelig.”

”Excellent!”

”I guess the lectures were quite good and the lecturer explained material very understandable.”





C. PENSUM/LÆREBOK
1.	Pensum er større enn det tal studiepoeng som er oppgitt:
 - 33 poeng 
 - gjennomsnitt 3 (Mindre bra)
2.	Læreboka er pedagogisk godt oppbygd:
 - 29 poeng
 - gjennomsnitt 2,64
3.	Var dei oppsette forkunnskapane nødvendige:
 - poeng 37
 - gjennomsnitt 3,36


Kommentarar frå studentane:

”Thorpe: God bok, enkel å lese, men ofte ser det ut som forfatteren ikke kommer til poenget med en gang. Men boka bør anbefales til neste år også.”

”Too long sentences, unstructured.”

”Boka har veldig lange setninger, noe som gjør at det er lett å dette ut, til tross for at stoffet er relativt enkelt, denne setningen ville vært veldig kort hvis den sto i boka.”

”For stort pensum for 10 stp! Større arbeidsmengde her samanligna med andre 10 stp. emne.” (denne kommertaren gjentas flere ganger)


E. EMNET SOM HEILSKAP
1.	Emnet har bidrege til å auke interessa for faget:
 - 40 poeng
 - gjennomsnitt 3,33

Kommentarar frå studentane:

”For meg er hele hav-delen ganske uinteressant. Emnet burde kanskje være splittet i to 5-poengs-deler? Det blir veldig mye oseanografi dette semesteret (første på masteren) for oss meteorologistudenter.”

Strykprosent og frafall



Karakterfordeling



Studieinformasjon og dokumentasjon



Tilgang til relevant litteratur



Faglærers vurdering av rammevilkårene

Lokaler og undervisningsutstyr



Andre forhold



Faglærers kommentar til student-evalueringen(e)

Metode - gjennomføring



Oppsummering av innspill



Ev. underveistiltak



Faglærers samlede vurdering,
inkl. forslag til forbedringstiltak