MOL203 - emnerapport 2008 høst

Faglærers vurdering av gjennomføring

Praktisk gjennomføring



Strykprosent og frafall

Kandidatar	Total		K/M
Oppmeldt	         41		32/9
Møtt		32		24/8
Bestått		28		22/6
Stryk%	13		
Studiepoengproduksjon:  280 

Karakterfordeling

A: 4 (12,5%) B: 9 (28,1%) C: 6 (18,7%) D: 4 (12,5%) E: 5 (15,6%)
Snitt: C

Studieinformasjon og dokumentasjon



Tilgang til relevant litteratur



Faglærers vurdering av rammevilkårene

Lokaler og undervisningsutstyr



Andre forhold



Faglærers kommentar til student-evalueringen(e)

Metode - gjennomføring

Elektronisk spørjeundersøking, Mi Side

Oppsummering av innspill

12 studentar svarte på spørreundersøkelsen, eller 29,2 % av oppmeldte studentar. 

11 av 12 studentar meinar at innhaldet i emnet samsvarar med omtalen på Studentportalen. Av dei studentane som svarte har 10 bestått MOL200, MOL201 og/eller MOL202. Ein student har kun bestått MOL200 medan ein annan ikkje har nokon av emna. Studentane svarte tilsvarande på spørsmålet om dei tilrådde forkunnskapane (MOL200, MOL201, MOL202) er naudsynt; 10 studentar meiner dei tilrådde forkunnskapane er nødvendige. 11 av studentane har ikkje savna forkunnskapar. 

Sju av studentane meinar kontakta med forelesar er god/veldig god. Kun èin student meinar at kontakta er dårleg, medan fire meinar kontakta er ok. Det er 11 studentar som følger forelesingane ofte eller nesten alltid. Kun ein stundent er sjeldan på forelesingane. Sju av studentane forberedar seg ofte eller nesten alltid til forelesingane. Fem studentar gjer dette av og til. Strukturen i forelesingane er ofte eller nesten alltid godt strukturert i følge ni studentar. Dei resterande tre meinar dette kun skjer av og til.
Arbeidsmengda ift emnet sitt omfang er ok i følge ni av studentane. Tre studentar meinar arbeidsmengda er litt for stor. Stoffmengda er passeleg for sju av studentane, medan fem andre studentar seier den er litt for stor.

Kollokviene vert omtalt som svært nyttig av to studentar, nyttig av fem studentar, medan fire studentar meinar dei var lite nyttige. Fem studentar deltok ofte eller neste alltid på kollokviene. To studentar deltek av og til, to andre deltek sjeldan medan tre studentar ikkje deltok på nokon kollokvier.

Den heilskaplege vurderinga av emnet er bra i følge åtte studentar, svært bra i følge èin student medan tre andre meinar emnet er ok.

Ev. underveistiltak



Faglærers samlede vurdering,
inkl. forslag til forbedringstiltak

MOL203 har ingen obligatorisk aktivitet. Kurset egner seg best relativt sent i bacheloren. Noen av studentene i høst tok MOL203 for tidlig i studiet og har måtte jobbe hardt for å klare seg. Vi bør kanskje bli klarere i anbefalingene våre. 

Studentene deler seg i to grupper, de som stiller opp på forelesninger og kollokvier (og besvarer evalueringsskjemaer) - og en ganske stor gruppe som vi ser svært sjeldent. Den første gruppen ser ut til å klare seg godt, mens den andre gruppen har mange svært svake studenter. For å øke interesse for faget kan det være vi bør trekke inn stipendiater/ forskere til å presentere egen forskning som er tematisk nær knyttet til pensum. Kanskje kan dette gjøres sammen med andre emner som bioinformatikk og utviklingsgenetikk. Dette må diskuteres videre.