Undervisninga omfatta forelesingar, seminar og gruppeundervisning. I løpet av semesteret måtte studentane skrive 4 obligatoriske øvingsoppgåver Eksamen var ein 6-timars skoleeksamen. Det var ikkje særlege problem i samband med den praktiske gjennomføringa av kurset.
24 var oppmeldt, 19 møtte til eksamen. Av desse 19 var det 4 som strauk, eit ganske høgt tall.
A: 3 B: 4 C: 4 D: 1 E: 3 F: 4. Instituttet skulle sjølvsagt ønska seg fleire karakterar i den øvre delen av skalaen.
Det var litt ulikt kor fornøgde studentane var med informasjonen om emnet.
Det er lite rein pensumlitteratur knytt til emnet, berre to bøker som det ikkje har vore vanskeleg å få fatt i. Elles består pensum av handouts som blir delte ut i undervisninga.
Alt OK.
Kanskje hadde det vore ønskeleg med eit litt meir finmaska tilbakemeldingsskjema (dette skal bli endra).
Innspela er alt i alt positive. Det ser ut til å vere mest å hente på å jobbe med utforminga av og tilbakemeldingane på dei obligatoriske oppgåvene. Likevel er det positivt at dei fleste studentane ser ut til å synest det er bra med ein kombinasjon av skuleeksamen og oppgåveskriving.
Kurset må kunne kallast vellukka (om ein ikkje fokuserer på mange E'ar og stryk). Hausten 2005 vil det bli lagt vekt på å betre informasjonen om kurset og det vil bli jobba med å betre dei obligatoriske oppgåvene og tilbakemeldingane.