Innholdet på kurset var om profession og støtteteori. Det ble for mange lærerer på støtteteori. Dette kurset er delt i forskjellige fag. Det ble litt for fragmentert for studentene og da fungerte kurset ikke helt bra. Studentene likte pensumet. Studentene var engasjert og hadde god diskusjoner.
ingen
alle studentene har bestått
informasjonen ble gitt over MiSide
Det var vanskelig i begynnelse av året å finne litteraturen på biblioteket på grunn av flytting av bøkene fra HSF bibliotek. De fikk kopiert artikler fra lærerne.
Det har vært en vanskelig situasjon for hele utdanning på musikkterapi siden vi har ikke en fast plass og vi skifter lokaler.
Siden vi var nykommet til Bergen var vi ikke kjent med de som underviste støtteteori (psykologi, spesialped.osv). Vi avtalte med flere lærerer fordi emne hadde forskjellige fag.
muntlig og skriftelig
Studentene likte innhold på emnet, men følte at det fungerte ikke når flere lærerer underviste den og derfor følte de ikke sammenhenge på hele emnet.
Vi skal ha mindre lærer som skal gjennomføre kurset.